Pages

Sep 2, 2011

kosong

aku budak je weh. budak yg taktahu pape, budak yg slalu dibodoh bodohkan. budak yg tkade akal, aku ni mmg selalu jadi bahan ejekan pade porg rmai. aku tak mgharapkan duet kau, aku tak mgharapkan belah kasihan kau, sikit aku tak harap, aku boleh hidup dgn cara aku sndiri, dgn dunia aku sndiri. even tk bahagia pon aku kena teruskan jugak. kebahagiaan bkan dkt tgn aku, kebahagiaan dkt tgn tuhan. biar dia sndiri yg tentukan. puas dah aku terseksa mcm ni, hbis dah diri aku, hilang dah semua yg aku impikan. skrg biar aku sndiri yg nak atau tknak sbb tkade sape yg akan tentukan hidup aku akan dtg nnt. jgn jadi kn aku alat mainan kau, kau boleh brckap manis dgn org lain dgn tipu helah kau, tp dgn aku jgn ah kau nk lgi mcm dlu. aku sedih weh, aku kecewa dgn ape yg jdi. ape nk jdi dgn diri aku mase akn dtg nnt pon jadi lah. aku terima mne yg ade, aku redha dgn ketentuan allah yg dah tetapkan aku atas dunia ni. aku hanya mampu berdoa jodoh aku yg akan dtg nnt. kau pergilah hidup dgn dunia baru kau tau. itu je yg trmampu dpt aku buat slame dgn kau mase kite samesame dlu. aku gemok weh, aku tak lawa lngsung, duet pon tak byak haha aku thu kau boleh tanpa aku. aku akan selalu rindu kau. jaga diri kau bile aku dh tkde dgn kau dh. jumpa pon kite dkat luar nnt buatlah mcm kite tkpernah kenal. aku kena pergi dari kau, assalamualaikum :)