Pages

Sep 2, 2011

aishah :)

aku tetap aku. aku bukan diri kau, aku bukan tempat untuk kau bandingkan dgn siapa lebih hebat. aku aishah :) aku ade mase depan aku yang nak aku capaikan. aku impikan hidup seorang wanita biasa seperti orang lain. ini hak aku, dan bukan kau yg tentukan. sehina hina aku, aku tahu ape yg aku lakukan. bukan selamanya aku akan begini. aku ade keluarga, ada kawan, ada org yg aku syg selalu dkat dgn aku. soal jodoh biar allah yg tentukan. klau ade jdoh tu, ade lah. klau tkde pon, tkde lah. aku trime mne yg dtang. aku kena belajar dari kesilapan dlu, ape yg telah aku korbankan, aku seksa diri ni biar lah jdi halal dunia akhirat. aku berharap semoga ade satu lagi ruang untuk aku teruskan hidup nio sendirian. mati pon aku sorang, biar lah aku teruskan hidup ni pon sorang jugak. terima kasih allah lahirkan atas dunia ni.