Pages

Mar 24, 2011

Nor hisham :)

You tak boleh bace blog i en en en, haha padan lah muke tak dapat bace blog aku wek wek :P Aku tak caye yang aku nih dah jatuh cinta dekat kau, pahal aku sayang kau eh? Kau mandrem aku eh weh? Aku happy sngt bile kite lepak same tuh, hihi aku lgi suke sbb dah kenal kan kau dekat baby aku Eyka :) Die suke tgok kau dgn aku, die kate yang kau lah cinta aku sebenar :( Aku sedih, aku takut ape yang eyka cakap tuh hanya sekejap je :( Hmm kau tahu kan bape bnyak sayang aku dekat kau. Kau nmpk luaran aku je bile lepak dgn kau, tapi dalam hati aku nih sedih sgt sbb tak selamenye aku dapat dengan kau. Hmm tuhan teukan kau pade aku. Aku ngaku, aku sayang dekat Adel lagi. Tapi, adel dah taknak sayang aku dah :( Die dh jauh tgglkan aku sorang dekat sini, tapi Allah ganti kan kau untuk die. Aku taknak percaye laki dah, tapi kau kuatkan cinta aku untuk terima kau dan jnji yang kau tak kan pernah buat aku sakit sbb cinta dah -,- Aku caye pade kau, dan aku mntk ape yg kau ckap tu kekal selamenye. Aku tak tahu nak ckap mcm mane sayang aku pade kau :( Eyka tahu mcm mane aku syg kau sbb dekat die jelah tmpt aku mengadu masalah hmm. Jnji ye jgn tgglkan aku, ingt jnji kite yang pernah kite jnji same same dulu tau. Aku suke ayat nih kite masing masing tak nampak lagi mane letaknye cinta kite kan sayang? takpe, tapi Allah tahu betape bnyak nye sayang aku untuk kau :)