Pages

Mar 18, 2011

H ♥

Sayang, terima kasih sebab bawak i keluar jalan jalan today :) Hihi i suke sangat lepak dengan you tadi, tergelak je kejenye. Tapi satu i tak suke dengan you bile buat muke sumpah macam HARAM nak mati -,- Eeeeerrrr yelah i jelah kan yang selalu buatb salah. Hmm takpe b, marah tanda sayang. Kau kuat jealous duh kalau orang pndang aku lame lame kau dah pergi marah budak tuh hadui ke laut lah haha. Aku rindu kau bile aku dah balik rumah :( Aku taknak balik rumah, aku nak bgthu mama yang aku nak duduk rumah kau tapi kite belom kahwin lagi mane boleh tggl same :P Ha satu hari nnt jumpe aku bawak kau jumpe keluarge aku tau, biar kau kenal dengan family aku hihi ten takyah lah mama nak bising sbb nnt aku dah mmg dgan kau je hehe. Bie, aku jealous tgok kau sebut name perempuan yang aku tak suke selalu dpan aku :( Aku jealous sgt. Tadi kau ckap terus aku tak ade mood hmm. Kekadang aku menyampah dgn kau nih sbb suke sgt depan orang ramai nak cium aku hadui SEGAN lah weh eeerrr tak reti segan eh kau weh? Haha gedik duh kau -,- Terima kasih jugak jage aku selame nih, pandai amek ati aku :) Jage bear yang aku bgi dekat kau tuh elok elok tau tau bie. Jangan curang dengan aku, jnji tau tggu aku smpai aku hbis sekolah nih. Biar aku perangai budak budak, mane yang aku salah kau tolong lah ubahkan. Hihi aku takpernah lupe kau, aku selalu sayang kau. Aku taknak nangis dah pasal kau, aku nak happy dengan kau. Jgn banyak sgt hisap rokok tau bie, kurangkan lah sikit hehe :P Aku taknak tunjuk dekat kau yang aku sayang kau, aku nak tuhan tahu mcam mane sayang aku pade kau. Aku selalu berdoa pade Allah semoge selalu dekatkan aku dengan kau and panjangkan hubngan aku dgn kau. Insyaallah Allah makbulkan doa aku. Jage diri okay sayang, aku ade ramai kawan lelaki tapi caye lah yang hanya kau saja yang boleh aku sayang :) Tolong jgn tggl kan aku ye b, aku tak tahu lah mcm mane hidup aku tanpe kau nnt :)