Pages

Apr 1, 2011

Hm hisham :/

Hm, bie harini aku sedih sangat bie :( Kau tahu ke aku sedih? Aku rindu kau bie, aku rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kau sangat. Tuhan je yang tahu nih, tolong lah aku bie :( Aku sayang kau, bile sehari tak jumpa mcam setahun aku rase, sungguh aku tak tipu. Aku sedih bie bile dapat tahu kau dah kahwin :( Kau dah ada anak pulak kan. Aku cerite semua dekat eyka, eyka je yang tahu perasaan aku macam mane. Hmm cinta kite indah bie, tpi tak nmpk indahnye smpai bile, ade je dugaan yang datang kan hisham :( Aku suke keluar dengan kau, aku suke tengok kau senyum, tapi aku tak suke kau nangis, kalau sedih pon biar lah aku je yang nangis tahu bie. Aku selalu kena marah dengan family sebab hari hari aku keluar, hampir setiap hari aku keluar and balik lewat pagi. Aku kena bising dengan family, aku kena marah ape benda semua. Aku bnyak berdosa pada dorang, hmm tapi aku nak jage hati kau, aku rela kena marah pon aku tetap keluar sebab nak jumpa kau kan bie :( Sumpah bie, bile lepas aku kenal kau diri aku bnyak berubah, hmm aku dah tak lalu nak makan, pikir kan kau je bie. Aku tak tahu norman aqief boleh terima aku ke tak,   aku nak rapat dengan norman kalau boleh :/ Aku tak tahu bie kalau kau pergi dari hidup aku nih macam mane lah aku kan :( Ya Allah, selamatkan lah hubungan kami ya Allah. Aku lagi sayang kau hisham, dari aku sayang kawan aku sendiri. Tadi dekat sekolah ramai kawan aku ckap kenape dengan kau Aishah?  Aku ckap period, tuh yang tak ade mood -,- Aku taknak cerita dekat dorang, sebab bile aku cerita nanti air mata aku turun tak berhenti.