Pages

Feb 14, 2011

FACEBOOK :|

Facebook, kenape kau macam nih duh? :( Hmm kau buat spoil mood aku nak main facebook lagi lah duh. Haih memandai je hantar IM post join picture ape bagai semua, ramai orang bengang kot :( Haduiiii tebsion aku macam nih, dah lah benda tuh pelik pelik -,- Jenuh aku macam nih, dah dah lah tuh duh kau hantar macam tuh dekat orang lain, hmmm sedangkan aku tak hantar pon benda ape bagai tuh semua. Benda tuh buat orang lain BENGANG je kau tahu tau facebook :( Tak kesian dekat aku ke? Nak je aku buat facebook lagi satu, err same je nnti jadi jugak. Penat lah macam nih ( Tolong lah eh pebuat facebook berhenti kan aku punye IM bodoh tuh eh? PLEASE eh? Haih dah macam orang bodoh aku tgok facebbok jadi macam nih. Sorry untuk sape yang dapat IM tuh, bukan saye hantar. Tapi automatic benda tuh jadi macam nih. Hmm sorry again, and please lah jangan buat facebook Aishah Azman saye jadi macam nih, saye merayu :(