Pages

Jan 8, 2011

SEKOLAH ?

Hi :) Ha sekarang nih sibuk je pasal sekolah, err penat pon pasal sekolah. Tahun nih nak SPM lagi lah bertambah sibuk, cikgu selalu bagi homework, selalu bagi nota :| Nak tak nak kena lah buat jugak kerja die, haha namenye pon cikgu, yang kite bih murid ikot jelah cakap die :D Cikgu tahun nih so far so good lah, boleh blah. Haha semua nye baik baik je, memang lah kan, aku pon tak buat hal kan, mmg semue nye baik. Cuba kalau buat hal, haha mmg lah ckgu marah, tapi tak suke ckgu marah, kang bile dah marah nak memebebel je dekat aku, sakit hati je. Pasal bngn pagi plak, haha aku nih selalu je bngn pagi lmbt, maklum lah dah terbiase bngn lmbt mase cuti, nih tgok tgok kena bngn pkul 6.30pagi haha, mane lah tak mngntok nye haha. Yang rajin nak bngn kan aku nih, mama jelah. Kalalu aku tak bngn mule lah die nak simbah air dekat aku, alarm jam aku tuh tak boleh harap haha dah set pon tak boleh bngn jugak, gilooooooooooooo betol :D Haha karang nak pergi sekolah dalam kereta kena membebel lagi dgan mama, haiyooo mama dgan cikgu dah boleh membe dah -.- Sakit hati jeeee. Ha sekarang nih dah berubah sikit sbab aku dah tak rapat dgan die, dulu rapat je :( Hmm maybe sbab aku buat kau marah haritu kan? Hmm aku dekat sekolah lepak  dgan budak laki je, kau mane nak lepak dgan aku je. Yelah aku sedar sape aku dkat kau, nak tegur pon maneade lah. Nnt bile kau teringin nak tegur aku, tegur jelah tau :) Hihi dah dah, aku tak pernah gaduh dgan kau tapi just tak tegur jeh kan? Eh eh nih jelah yang dapat nak cerite sepanjang waktu persekolahan kite, haha bhooiiiiiii :)