Pages

Jan 20, 2011

Errrr benci lah duh :( Penat lah aku menjage makan, dengan tak makan nasi lah ape bagai. Last last gemok gila gile dah nih haha. Ala biar jelah, nak kurus smpai bile je en en en? Betol tak? Haha aku gemok pon okay ape, hihi tapi sedih lah mane baju dulu banyak dah ketat, ade yang tak muat dekat badan aku sbb lemak dah ade, eeeuuuuwww hihi nak tak nak pakai jelah, badan aku bukan badan kau lah cha. Haha bukan mase nye lagi nak diet nih, haha tggu dah hbis sekolah aku pndai lah jage badan nih, kau jangan risau. Hihi nih yg tak suke nih, bile keluar je msti nak makan haha nafsu makan betol aku nih haha kelakar weh bile tgok bdan aku dah gemok nih :( Temba, dah mmg plak lah kan -.- Ha insyaallah lah boleh kurus balik , tapi tak boleh lah makan je kej, nnt gemok lah kau balik AISHAH! Haha eh eh okay lah, haha bbye ! Weeeeeeeeeeeee